HEJ FOLKET

GRATTIS TILL MAJA, SOM FYLLDE ÅR IGÅR... heheheh
Vi har varit i trollbäcken(?) hela kvällen, i Tyresö. Grillade korv och grillade marshmellows(stavning?) och jag och Maja BADADE! Mitt första dopp i år, med min älskade vän. Vi tog en massa bilder och jag lovar att ni ska få se dom. (Lägger upp dom på bloggen när jag kommit hem från kryssningen)
Sen åkte vi i alla fall vid 23.37 för att vara helt exakt, drog till slussen. Alla boys drog hem och jag och resten av girlsen drog in på Mc Donalds. Åt två cheesburgare och Maja och Rozsika tog en varsinn jävla meny, haha. Efter det drog vi hem hit till Ellie, nu ska vi se Saw 5 på hennes ballkong.

I MORGON BLIR DET KRYSSNING MED VÄRLDENS BÄSTA VÄN SARA!

Maja hälsar så jättemycket, hihi.
nu blir det skräck, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0