jag är väldigt avundsjuk på....

...min käre vän... ja, vad ska jag kalla honom: isbjörnen, emil, huliganen eller kanske... hmm... sexgalningen theo(?!) för ja, som ni kanske förstår när jag skriver "sexgalningen" har underbart jävla sex! Visst, grattis grabben, det är ju asbra för dig (och för din flickvän givetvis!) men inte för mig! Jag blir ju bara suktad (inte efter att ha sex med dig dock, men med.. ja... någon som är bra i sängen) Senaste människan jag hade sex med (gud, det låter som att jag har haft sex med asmånga men att det har jag inte) blev det en jävla katastrof med då snubben inte kunde ett skit... trist trist, så ja, jag får väl vara avundsjuk och försöka låta bli att ta livet av mig, eller vad säger ni?

Grattis till er alla som har fantastiskt sex, keep it going on!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack för alla komplimanger jag får av dig, du är ju riktigt snäll :) Har aldrig trott de motsatta, men vausan.

2009-03-01 @ 21:07:28
URL: http://linneajanssons.blogg.se/
Postat av: Ebba :)

va gulli du är :)

2009-03-01 @ 22:41:38
URL: http://ebbanyman.blogg.se/
Postat av: sara

då vet alla :D hahah ni är sjuka

2009-03-02 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0