JAG HATAR SKOLAN IBLAND!!!!!!!!

Jag gick upp 06.30 i morse och var så jävla stolt över att jag klev upp! Allt för att komma i tid till skolan kl 08.50 då jag skulle börja! Jag kommer hit och får reda på att min lärare är sjuk och att det inte finns någon vikarie. Dessutom så är det b-språk efter denna lektion, och i och med att jag inte har ngt b-språk ¨på mitt schema så har jag inga lektioner innan lunch. I och med att lektionen efter lunch börjar kl 12 så kan ni väl förstå vad detta betyder:
JA, jag hade kunnat sova till kl 9 och komma hit kl 12 i stället för att det är DÅ jag börjar idag! helvete va sur jag blir. När jag pallar ta mig upp så gör jag det i onödan. Vafan ska jag göra i tre timmar nu liksom? Blir väl av att skriva noter till min låt på musiken, sen plugga matte -.- wihuuu


vilken bra början på dagen, not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0