trött är bara förnamnet

jag är trött som en björn är på vintern, utan överdrift. När jag kom hem från Uppsala idag så somnade jag typ dirr. Sov i 1,5 timme, sen var jag tvungen att gå upp och åka till jobbet. Jobbade från halv 7 till kl 22 ungefär. Filip från teater2an (remember him?) och Sanna från dans1an jobbade också idag så det var en trevlig kväll.

Kom hem för typ 40 min sen, satte mig här för typ 20 min sen sådär... Har fört in bilderna från Uppsala till datorn och lägger upp några på facebook just nu, tråkigt men resultatet blir ju bra :) Hade verkligen världens bästa kväll med brudarna, älskar er flickor!

Nu ska jag fixa klart med bilderna sen sova. sova sova sova!
i morgon ska jag vara med lina, sen sover jag hemma hos pappa
ååååh ge mig sängen nu! (ska sova i måns säng i natt = lovely, den är så skön)


bjuder på en bild så länge
thyra är snyggo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0