they both look pretty good baby girl but then so do you

förlåt förlåt förlåt förlåt! min blogg har stått tom och samlat damm! jag har verkligen inte pallat blogga, och det är inte ens jobbigt? tragiskt. Men nu är jag tillbaka, bättre än någonsin(?)

sov hos louise i natt. Var med massa folk som går på rytmus igårkväll. Jättetrevligt, kände mig dock lite utanför, ensam steg'are. Fast i stort sett alla som var där hade sökt steg, så dom förstod i alla fall var jag gick och så (fast man känner nog till det ändå, om man går musik vill säga) Vi hade jättetrevligt, Farsta var stället. Galet snygga killar dom har på rytmus alltså, fick lite ont i magen som inte valde den skolan ändå (jag driver nu, okej? alltså, driver att jag ångrade mig, för snygga killar finns det allt!) hur som helst så gick jag upp svintidigt i morse och åkte hem! nu har jag duschat och sitter i myskläder. Ska på bio med lina ikväll sen ska vi nog ut ikväll, mysigt!

vi hörs senare :) puss
'
Ryssland i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0