filosofibajs

Fyfan va filosofin suger! alltså, jag håller på att somna där inne. Jag och Elias sitter mest och retas med varandra, jag menar, helt plötsligt så sätter han sin hand i mitt ansikte och sen tar han bort den, utan att ens kolla på mig. Han liksom leker att inget hänt? Jag garvar mest...

Nu ska jag plugga naturkunskap i stället, mycket mer värt! Eller, det suger också, men bättre att göra det än att sitta och glo i taket på filosofin!

Idag ska jag möta mamma i huddinge centrum kl 3, och gissa vad vi ska göra? KÖPA NYA SKOR! jag är helt exhalterad. Har inte shoppat på fleeera månader, jag kommer springa runt och testa alla skor i hela centrum tror jag nog (finns faktiskt väldigt många bra butiker där, vi sticker säkert in på h&m också, hihihi) ååååh va härligt det ska bli! skorskorskorskorskor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0