frisk? redan?

Jag är allt stolt över mig själv som stannade hemma i sängen idag för nu känner jag mig sååå mycket bättre än vad jag gjort de senaste 2 dagarna. Nu har jag bara pyttelite ont i halsen och huvudet, gud så skönt. Jag är inte ens snorig (ursäkta ordvalet, jag tycker det låter äckligt som gatan) längre, helt toppenbra. Detta gör även att jag visst ska träffa Martin i morgon, trevlans trevlans alltså.

(jag tycker att ni alla som läser borde observera att jag slutat svära så mycket när jag skriver, detta för att jag vet att min pappa och farfar läser bloggen, haha! men jag är hur som helst stolt över mig själv som gör det också. mycket stolthet i detta inlägg, toppeeeeeen)

bara för att jag skrev toppen vill jag lyssna på toppen&estet
back in the 06's
stay cool, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0