ondskan there is

hejsan hoppsan! jag somnade i sängen förut, vaknade av att måns knackade på min dörr för han ville se idol med mig. Så han la sig bredvid och så såg vi idol tillsammans, i ca 30 min sen så gick han, den svikaren. Nu har jag suttit här ett tag, under idol ringde nämligen kajsa galen och kär(?) som hon är och började snacka om denna man som går på vår skola. Jag blev tvungen att gå ner till datorn och chatta lite med henne. Ska faktiskt lägga mig i sängen och se Ondskan nu, bara för att vi var i Solbacka detta dygn som precis gått.

Vi hörs i morgon. Jag ska iväg till pappa, om jag verkligen orkar, känner att jag är så sliten och sjuk att jag bara vill ligga i sängen hela dagen i morgon. Vi får se helt enkelt. puss och kram älskade läsare!



Andreas Wilson är snyggast i hela Svea rike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0