Till farfar!

Var på stan med Frida idag, jättetrevligt! Sen drog jag hem till pappa, väntade ett tag där tills dom kom. Och med dom menar jag pappa, Loulou, FARFAR och LENA! (Lena är farfars fru sen 100 år tillbaka - du vet att jag skojar farfar! hihi) Farfar berättade att han läser mig blogg, och jag blev jätteglad faktiskt! Så med det här vill jag säga HEJ FARFAR, vilket jag lovade. Du är världens bästa farfar, ville bara lägga till det :)

I morgon ska jag träffa Jon :D Ska bli jättemysigt. Har inte träffat honom sen nytta och nöje (Undersvik i somras för er som inte minns det), men nu har han ju flyttat till sthlm, han bodde nämligen i Åre innan! Vi ska ta en fika, och han ska få sina trummor som är här hemma hos mig. Sen har jag inga fler planer för dagen faktiskt. Får se vart jag dras iväg. Ikväll ska jag chilla hemma i alla fall.

Hörs senare, ni ska få bilder på mina nya skor och min kavaj jag köpte igår!
ciao


min otroligt mysiga farfar!


Jon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0