zkülän

Hej på er snyggingar! Jag är i skolan, har faktiskt slutat men jag väntar på att Kajsa ska sluta. Sitter i ett litet datarum med Philip i teatertvåan och någon tjej i danstvåan som jag aldrig sett förut. Just idag så mår jag inte så himla bra faktiskt. Har lust att hoppa ner från ett höghus med viss överdrift. Tack och lov har man ju fina vänner här i skolan som piggar upp en :D Philip försöker vara någon typ av moraliskt stöd, väldigt gulligt. Nu sitter han här bredvid och sjunger på Maroon 5 som passar väldigt bra in på min situation, hahaha.

Nu är det såhär att jag inte har varit hemma sedan i söndags innan jag åkte för att vara med martin, ska bli såååå skönt att komma hem faktiskt. Det första jag ska göra är att hoppa in i duschen (tro inte att jag inte gjort det under de här dagarna! det har jag) sen ska jag ta på mig pyamasen och däcka i min säng. Jag och Kajsa somnade rätt sent, hehehe...

vi hörs senare, ciiaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0