in das älvsjö

Tjenamors i stugorna! Här är jag, i Älvsjö, hemma hos min sk storasyster Mathilda. Hon är ju inte min syrra egentligen men hon har alltid varit som en syrra för mig, så vi liksom säger lite att vi är systrar.. Faktum är att min brorsa var tillsammans med henne för typ 2 år sedan, och det var så vi lärde känna varandra (a)

Sitter i alla fall här och chillar. Hon är i duschen och jag väntar på att hon ska duscha klart, för sen ska vi käka, sticka hem till mig och fixa lite sen ska vi på bio. Av någon anledning går vi alltid på bio. Vet inte hur många filmer vi sett ihop på bio, men många är det :D

JAg sitter och kollar på fyran, något tråkigt program om australiens stränder. Typ vad som händer där och skador osvosv... Har redan sett avsnittet förut så det blir ännu tråkigare.. Dags att byta kanal då kanske? Yes, i guess so..

Aja, vi hörs senare vettja!
puss på er


Mathilda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0