en liten del av ebba...

intressen och saker jag gillar att göra ibland:
sjunga (mest hela tiden), fika på string, fotografera, vara med vänner och plugga. Sistnämnda är inget jag gillar att göra med det blir liksom ett intresse när man går andra året på gymnasiet.
jag gillar:
att bada, min mobil som är emanuels, vintern, åka snowboard, sola, simma i havet, ta en lång varm dusch och sjunga samtidigt, sjunga i duschen rent allmänt, att låta nagellacket sitta tills allt är bortskrapat, mitt hår, orange, gult, min kamera, mitt sl-kort som jag inte klarar mig utan, musik, mina vänner, emma sporre, kramar, böcker, tidningar, min ipod, killar, tjejer, människor, att vara kär, att vara lycklig, partnerskap.... osvosv.
jag ogillar:
sömnlösa nätter i all ensamhet, att min mobil stänger av sig ibland, smutsiga glasögon, klibbiga linser, dåliga hårdagar, uppsatser, inlämningar, prov, redovisningar, min konstiga mamma, min ännu mer konstiga styvfarsa, kalla händer, sängar som gnisslar när man vänder sig om, tråkiga filmer, när elektroniska prylars laddas ur, när datorn är seg......... osvosv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0