bokälskarN

HEJ! TJA! SHO!
Jag är här igen, stammis? typ inte..
I alla fall så har jag haft en go dag. Igår så åkte jag hem redan vid 11-tiden, brorsan hämtade till och med upp mig vid pendeln, gulleponken! Åkte hem och började se första säsongen av grey's, som jag för övrigt lånade hem från Maja (a)
Idag gjorde jag detsamma, såg grey's alltså, tills mamma kom hem med den nya boken av Stephanie Meyer som släpptes IDAG! Blev så hiiiiiiiiiiiiimla glad, och den äger. För er som läst "ljudet av ditt hjärta" (alltså boken som nu blivit filmen Eclipse, som boken heter på engelska) vet ju om vampyren som var med i Victorias armé och anföll? Det är en bok om hennes liv, hur det var att vara med i hennes armé osv. DEN ÄR SKITBRA! Kul att läsa en bok av Stephanie som är ur en vampyrs ögon. åhåhåhåhå... Älskar hennes böcker! hon skriver som en gud. KÖP BOKEN!

såhär ser boken ut med engelskt omslag
Jag satt ute i hammocken och sträckläste i flera timmar, tills mina ben började bli kalla för solen försvann... Då gick jag in och såg på Grease, sen fick det bli Grey's igen..
Nu sitter jag här, och ska snart se Hitta Nemo, hehehe..
I morgon ska jag träffa min syster(!!!!!!!!!!!!!) som gjort en liten mellanlandning hemma under hennes världen-runt-resa med sin pojkvän. Hon åker igen på torsdag. Saknar henne supermycket så det ska bli jätteskönt! Har ju en del att berätta liksoooom.
Aja, ska inte uppehålla er mer, det blev rätt långt nu!
Vi hörs i morgon :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0