för er som orkar

1. Vem är du? EBBA NEWMAN!
2. Ålder: 17
3. Personlighet: totalflippad och galen (samma sak?)
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: vädur, det säger väl det mesta om mig
6. Jag kommer från: pappas pung, in i morsan, sen ut (dvs sthlm)
7. Jag bor: I Stockhoooolmis
8. Mentalitet: ÄR FETT NÖJD OCH GLAD!
9. Civilstatus: snygg sexig singel
10. Spel? inget... brukar inte sådana ting
11. Mac eller PC? spelar ingen roll faktiskt!
12. 1024*768 eller 800*600? hahaha wtf?
13. Internet Explorer eller Netscape? GOOGLE CROME!!!???
14. Din bästa egenskap: utåtriktad och galen!
15. Din sämsta egenskap: kort stubin! hehehe
16. Husdjur: nej varför?

17. Familj: mamma, pappa, deras fästman och fästmö, 5 syskon
18. Kroppsdel du har mest nytta av: mun, näsa, ögon och öron?
19. Kroppsdel du tycker bäst om: underarmarna och brösten ;)
20. Jag sover: hemskt gärna i min egna säng!
21. Djur jag är lik: tiger, RAWR!

22. Tror du på något? Gud förfan! hahaha

23. Frisyr: typ halvlångt, lite ljust!

24. Hårfärg: don't know... brunett med ljusa slingor
25. Ögonfärg: grågröna.. mest gröna
26. Längd: 1,67
27. Hur lång vill du vara?: 1,70
28. Skostorlek: 39/40
29. Gillar: kattiga pojkar födda 92/91

30. Ogillar: slampor och tinnitus :(

31. Favoritmat: bonusmammans fläskkotlett i ugn!
32. Favoritglass: ingen favorit faktiskt
33. Favoritdessert: tårta(?!?!?!)
34. Favoritpizza: Blonognese (ingen aning om hur det stavas)
35. Favoritdryck: Cider och mjölk! (mjölk är underskattat!!)
36. Gillar du godis? vem gör inte? daah!
37. Isåfall vilken sort? lakriiiiiiiiiits <3

38. Min favoritdrink: brukar inte dricka drinkar alltså...
39. Min favoritfilm: OJ, listan är lång! VILL SE ECLIPSE NU!
40. Min favoritdag: lördag, och det är det nu i 3 månader!!
41. Mitt favoritklädesplagg: jeans, lätt!
42. Min favoritbok: Ljudet av ditt hjärta, Så länge vi båda andas (Twilight, 3'an och 4'an) och Boktjuven!
43. Min favoritmusik: Coldplay!
44. Min favoritlukt: kill(mans?)parfym
45. Min favoritblomma/planta? haha ingen
46. Öl eller vin? inget av dom faktiskt
47. Liknar du en kändis? haha nej, tack och lov! jag är egen :D
48. Senast köpta skiva: haha köpta? no idea
49. Senast film på bio: Kick ass!!! GRYM film
50. Bästa låten i världen: lätt någon av Coldplay ialf!
51. Senast lästa bok: Läser "Linda Skugges dagbok år 93-94", innan det läste jag "Brees andra liv" för en vecka sen :D
52. Favoritförfattare: Stephanie Meyer I guess...
53. Skriver du dagbok: FAKTISKT! började i tisdags :D hah
54. Bästa årstiden: Alla årstider har sina goda och dåliga sidor
55. Älsklingsfärg: skrikgul, som stångarna på tuben/pendeln
56. Skulle aldrig ta på dig: leggings och t-shirt - TÄCK RÖVEN!

57. Vad ville du bli när du var liten? delfinskötare och artist
58. Blev du det? inte delfinskötare ialf!

59. Brinner för: musiken, sången och min familj!
60. Sportbil eller familjebil? sportbil <3<3<3<3
61. Katt eller hund? jag? jo jag är fett katt
62. Har du nån noja? bikininoja......
63. Fobier? insekter och mörker
64. Deppig eller glad?
SJUKT glad
65. Politiskt insatt? pffft, jag önskar att jag brydde mig..
66. Värdesätter du ärlighet? något så fruktansvärt
67. Brukar du dra “vita lögner”? kan hända ibland
68. Är det ok med vita lögner? inte alltid faktiskt
69. Känner du en mytoman? oj, minst 3
70. Har du pojkvän/flickvän? nej :(
71. Är du kär? NEJ! galet skönt
72. Hur tidigt stiger du upp? typ 10-11
73. Är det bra eller dåligt? funkar utmärkt!
74. Vem/vilka vet mest om dig? Måns, Sara och Emma.S
75. Gillar du att slåss eller? ohyes it's my passion -.-
76. Vad har du på dig just nu? trosor, mjukisar, linne och tröja
75. Vad ska du göra i kväll? se film nu, sen slaggaaaa!
78. När var du senast riktigt full? minns helt ärligt inte ;o
79. Är du seriös? haha nej jag hittar på förstår du..
80. Hur många väskor äger du? 10-15 typ
81. Hur många bilar har du/ din familj: tre sammanlagt
82. Hur många biologiska syskon har du? 2
83. Isåfall, vad heter de? Måns och Max
84. Hur många timmar sover du per natt? typ 8-9
85. Vem är snyggast i världen? Kristen Stewart
86. Vad är du allergisk mot? pollen, många nötter, kärnfrukter
87. Ska du duscha idag? redan gjort
88. Vad är det för veckodag? Torsdag
89. Vad är det för datum idag? 10 juni 2010
90. Vad gör du nästa år? BÖRJAR TREAN PÅ GYMNASIET!
91. Är du likgiltig? likgiltig mot vem/vad?
92. Hårdrock eller synth? inget av dom
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? in the city
94. Har du utländska föräldrar? svennisar
95. Gillar du att laga mat? älskar är rätt ord
96. Märkeskläder eller secondhand? Secondhand lätt
97. Hur många par skor har du? oooooj, ingen aning. MÅNGA
98. Är du sexuellt frustrerad? njae not really
99. Vem är snällast just nu? Pappa och Måns <3 alltid!
100. Var har du ont? hela kroppen!


Kommentarer
Postat av: maja,

hahahahah

56. TÄCK RÖVEN!!

älsakr dig gullefjunke!

2010-06-14 @ 18:08:37
URL: http://mellamomaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0