your heart is like an ocean: mysterious and dark

Hej på er! Har ni det bra? DET HAR JAG :D
Idag har varit den mest chillade dagen typ? Vaknade vid 9. låg kvar i sängen och läste till 10, åt frukost, gick och la mig för att läsa igen sen stack jag till gymmet. Var där i typ 1,5 timme sen åkte jag hem och åt underbar lunch: grillad lax och potatis! muuums. Fick till och med bli efterrätt: kladdkaka med skivad banan och grädde, åhåhåhå..
Sen la jag mig i sängen.. Kollade på life of Ryan i typ två timmar, duschade (ja, lite sent kanske, hehe) och sen gick jag och la mig där igen. Till sist kom Måns och Felix och gjorde mig sällskap, och vid 5-tiden åt vi middag.
Nu sitter jag här, måste typ röra mig mot rummet och plugga...................... blääääääää.... Jag orkar inte, men måste ju verkligen! Fasiken :(
Jaja, plugget ropar på mig!
Vi hörs senare eller i morgon :D puss

(jag lägger knappt ut bilder, jag vet, men vi har ju inga på datorn i över huvud taget för den är ju helt omformaterad men snart så!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0