bloggtorkish

Jag glömmer liksom bort att blogga så tråkigt är det nu för tiden.. Jag har så mycket annat för mig och eftersom min dator FORTFARANDE är på lagning (jälvöjdsglksdjflk) så kan jag inte blogga hemma.
Har håltimme just nu. Har suttit och gjort min engelska book report. Astrist men nå jädra nödvändigt för den ska in på söndag och jag åker till Gääääääävle i helgen :D Till Emanuel! ska bli stört roligt så klart och ja, jag är taggish. Behöver lite glädje in my life just nu alltså. Känns som att allt är sämst och suger jämt. Umgås mest med min underbara skåniung Agnes och typ vill ta livet av mig i skolan så himla mycket plugg är det! Meeeen: SNART LOV IGEN! Det som nyss var lov liksom. Göttans ska det bli :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0