helgiseeen

aaahiiiiii!!! Har haft en underbar helg.
Chillade hemma i fredags och i lördags gick jag upp väldigt tidigt och åkte till Gävle och min gullegris Emanuel :) Vi åkte till Valbo (som att ni vet vad det är?) och sen ut till hans pappa i Sandviken. Var där ett tag, åt mat och tog det lugnt, sen körde hans pappa hem oss till Emanuels mamma. Vi hade köpt massor av godis och kvällen bestod av typ.. sitta vid datorn och ligga i sängen.
Igår så gjorde vi verkligen ingenting. Typ. Sov. Låg i soffan. Satt vid datorn. Emanuel har varit lite halvsjuk hela kvällen så han var inte speciellt taggad att göra något alls och jag var skitseg. Åkte hem vid 15-tiden och väl hemma så städade jag rummet och sen däckade jag typ.
Skola nu. Skitkul.. Har snart ensemble. Pop och rock ensemble för att vara exakt. Det ska bli kul i alla fall.. Hade tänkt spela piano idag. Blir nog awesome!
HEJDOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0