gjldksjglksdjlkjkl bajs

Har varit borta lite de senaste dagarna!
Igår träffade jag älskade Lina, vi har inte träffats på liksom evigheter. Sen kom Greta också. Fast det var bara i nån timme sen gick jag och mötte Tove. Tove är en vän till mig som jag gick tillsammans med i högstadiet. Vi hade så himla trevligt! Hon är tillsammans med min kompis Fredriks bästa kompis som heter Max. Förstår ni? Alltså: Max är hennes pojkvän, som är bästa kompis med min kompis Fredrik. På tisdag eller onsdag (tyyyp) ska vi fyra sticka iväg och bowla. Så jävla awesome! haha :D
I alla fall.. och idag har jag bara varit i skolan. Typ varit på dåligt humör. Det suger. Tur att jag har världens finaste klasskompis Cecilia <3
I morgon ska jag först ta en fika med en kompis efter skolan och sen blir det tjejmiddag! Jag, Lina, Greta, Ina och Tessan .. Sen kanske Frida också. Och sen blire FEKKE!
Har redan kirrat bild på outfiten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0