hos agnes <3

Heeeei :D
Blev inget bloggande igår. Sov hela dagen för jag och Robin dygnade totalt. Segt som fan. Hur som helst. Är nu hema hos Agnes Åsell :D Hur mysigt som helst. Vi har pluggat flera timmar. Kände mig skitduktig tills jag insåg tack vare min skolas login att jag har svenskaprov i morgon?!?!?!?! jag typ: OMG ÄR DET INTE MORGON?!?!? och har inte pluggat-
Har i alla fall gjort en fet uppgift i estetisk verksamhet hela kvällen, den skulle vara inne förra veckan men jag har ju varit borta så mycket senaste veckorna så jag har liksom inte gjort den.. men nu är den gjord tack och lov :D
Nu ska vi släggish.
Natteeeee <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej haha, var du på arvika 2010?

2010-10-27 @ 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0