nyopererad!

Har en massa nya fina läsare: välkomna hit! :D
Idag har jag som sagt opererats. Det var ju ganska roligt faktiskt. Innan jag skulle sövas ner så var jag jätteorolig och hade tårar i ögonen, i nästa sekund sprutade dom i ett lugnande medel i mitt dropp och på 30 sekunder var jag lyckligast i världen och låg och skrattade och halvsov. Otroligt läskigt men askul! Sen minns jag att dom började prata med mig och typ "Hej ebba, nu får du din narkos och du kommer snart somna" så sa jag "men hallå, jag somnar ju inte?!?!?!?" så sa sköterskan "det har bara gått fem sekunder" sen minns jag inget mer.. HAHA..
Nu är jag hemma. Har sovit hela dagen för jag har ju varit helt sluuut efter operationen. Ska snart gå upp och lägga mig i sängen igen och se film (och däcka stenhårt)
fina pappa var med hela dagen! :) Det här är på väg hem
fortfarande ganska druggy-tjej på väg hem...
om ni inte vet vad svullet innebär så vet ni det nu:
men pappa köpte hem god mat till mig <3 hihi
stört trött tjej, ja!
Kan berätta för er att mitt ben gör något fruktansvärt ont nu. Alltså. Som att nån hugger en kniv i det från alla håll och kanter.. Vet inte ens hur många stygn det är. Och bandaget ska jag ha så länge som möjligt. Skönt att jag duschade i morse så jag slipper oroa mig för att stinka i morgon i alla fall :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0