Shop till you drop!

Underbar dag! Molnigt men det är ju ändå 23 grader, minst! :D
På förmiddagen gick vi på Barcas marknad (som är ENORM!!!!) och köpte massa frukt och grönt och mat till veckan. Efter det gick vi hem (ja för man kan nämligen gå överallt här så centralt bor dom) och Martin gjorde en underbar sallad som vi blev proppmätta på. Efter det tog jag lite siesta (underbar grej det där) i en timme och sen pluggade jag en timme. Efter det: REDO FÖR SHOPPING! Hittade inget på typ 2 timmar men sen så började det allt. Har köpt ett par skor, ett par kaki-byxor, en ring, en tröja och ett nytt minneskort till kameran (jag tar en heeel del bilder må ni tro)

Nu är jag hemma igen, tog 3 minuter att gå hem. Haha, alltså, det är absurt. Så himla underbart! Martin kom nyss hem  också, han har varit och handlat något litet. Isis är och jobbar man hon kommer nog hem snart :) Tror Martin står i köket och lagar mat, han sa att han var hungrig :D Han är VÄÄÄRLDENS kock. Galet! :D

Oj nu blev det mycket här :) Hope you don't mind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0