uppdatering!

Hej hallå i stugan. Har inte blivit mycket bloggande sen jag kom hem. Har det liksom lite upptaget.
Igår efter skolan åkte jag hem till min fina vän Louise. Vi har varit vänner sen typ, sjuan? Jah. Sen så åkte vi in till Odenplan för att gå på en spelning. Min älskling Fredrik och hans band spelade i nån tävling. Ljudteknikern sög så det gjorde även spelningen, tyvärr. Men det gjorde ingenting :)
Sen stack jag och louise hem till henne igen. Såg på tv och chillade, åt lite middag. Sen la vi oss i hennes rum och satte på solsidan sen däcka vi.
Nu har vi kollat på solsidan flera timmar och typ varit halvt döda. Ska till pappa lite senare, och sova där ikväll. Vi ska på bio :) Mys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0