i wish i knew how it feels to be free

Hemma!
Åkte inte hem direkt utan åkte till Tullinge där jag blev upphämtad av Rickard i min klass och hans polare Jakob. Vi åkte hem till Rickard, kollade runt lite, hämtade en film sen blev jag körd hem. Filmen jag lånade var Watchmen. Ska typ lägga mig i sängen och se den nu hade jag tänkt..
I morgon ska jag möjligtvis lämna in min dator på lagning. Efter det åker jag hem till Cecilia i min klass. Vi ska plugga massa matte och kulturhistoria. Prov i veckan!! Inte redo. Bajs. Sedan blir det härlig familjemiddag hos min älskade far. Ska bli helt lovely.
Jag och Måns är vänner igen. Bara så att ni vet. Syskonbråk.. Vi har fan aldrig bråkat på riktigt förut. Riktigt läskigt. Nu saknar jag honom så in i bövelen. Måns om du läser det här så vill jag bara säga att jag älskar dig. Massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0