Hej då!

Tänk att det faktiskt finns en handfull människor som fortfarande går in på min blogg. Det värmer i hjärtat :)
Faktum är att jag ska ta bort bloggen.. Eller nej, inte ta bort för det är nog roligt att gå tillbaka och kolla in den om typ 5 år men jag ska helt klart sluta blogga.

Sedan sist har en del hänt. Inget jag orkar skriva om, förutom att jag fyllt 18 och skaffat en tatuering. Det står "love makes you everything you want to be" från axel till axel i en liten båge. Stört fin och totalvärt det. Ont gjorde det men det stoppar mig inte från att göra fler.

I sommar, den 18e juni, åker jag till Kenya med min pappa och styvmamma Loulou. Jag är hemma igen den 1a augusti och då har jag knappt något lov kvar. Fast det som väntar då är Way out west. Totalvärt!

Nu ska jag göra mig i ordning och sticka till banken. Sen: skola!

Ciaooooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0