bettan vabbar

Kom på mig själv med att gå in på blogg.se för att blogga men stoppade mig själv och tänkte "nej men jag ska ju inte blogga" varpå min käre vän Florian klappar på min rygg. Okej, jag ska väl tydligen visst blogga. Men jag har ju inget viktigt att skriva om?
Jag kan berätta att jag kom till skolan 30 min tidigt för att vara duktig och fixa saker som behövdes fixas... När lektionen skulle börja, halv 9, så får jag reda på att min lärare är hemma och vabbar. VAFAN! Kunde ha sovit fram till typ kl 7 i stället för att gå upp kl 6. Ska väl plugga lite ljudteknik i stället, eller spela piano. Will see...
Ja rå.. Ska jobba ikväll för Cissi som skulle ha passet är sjuk så jag tar hennes. Ska faktiskt bli skönt att göra något meningsfullt i stället för att bara sitta och se på Sex and the city hemma i sängen.
Ja okej. Dags för ljudteknik. TJARRÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0