hej bäst i världen

den mest störda grejen någonsin:
Igår var jag och fikade med Agnes efter skolan. När vi skulle gå till Skanstull och dra hem så gick vi förbi ett fik. Där inne, vid fönstret, satt en snyggaste killen mina ögon skådat. Söderkis så klart, uppkavlad mössa, skjorta, blont hår... perfektion helt enkelt. Jag kunde inte låta bli att stirra och det var det exakta han gjorde tillbaka.. Jag typ dog. Så, vi fortsatte att gå men jag kunde inte släppa det där. Efter typ tre minuter sa jag "Agnes, vi måste gå tillbaka, jag kommer ångra det här annars" SÅ VI GICK TILLBAKA!!! Väl inne på fiket ångrade jag mig och fick panik, liksom, vafan höll jag på med? Men Agnes övertalade mig att gå fram och be om hans nummer. And so I did. HALLÅ!?!?!?! Vafan?!?!?! så jävla stört. Och han blev fett glad ;o Så ja, jag fick hans nummer. Snyggaste killen jag ever likzzzooommmm. JAG HAR ALDRIG KLAGAT! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0