10 saker hurreniiiiiii

10 saker ni kanske inte visste om mig!
1. Matilda Allansson är den vän jag känt längst som jag fortf umgås med
2. Konfirmationslägret -08 är bland det bästa jag varit med om
3. Jag har två riktiga bröder och tre "halvsyskon" som är pappas frus barn
4. Jag har färgat mitt hår runt 20 ggr men vet fort inte vad jag vill ha
5. Emma Sporre är den bästa vän jag har, vi har känt varandra i 14 år
6. När jag mår dåligt lyssnar jag på Coldplay och gråter, efter mår jag alltid bättre
7. Jag anser att toaletten är det bästa stället att få tänka på i mitt hus
8. Jag har en bastu hemma, men har bara bastat 3 gånger på 10 månader
9. Mina bröder Max och Måns är det viktigaste jag har
10. Jag vill bo på landet/i skärgården när jag blir stor, där trivs jag bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0