apor!

Jag har egentligen inget att skriva men jag har så jävla tråkigt så jag skriver ändå :D I morgon så ska jag och mamma åka till centrum(Huddinge) och köpa två bh'ar till henne. Jag var "tvungen" att följa med för hon behöver smakråd, hahaha. Jag antar att jag vi slinker in på h&m då för jag måste köpa nya tights att ha i morgon på kvällen.
Jag vill ha sommar, allsvenskan! Jag är FETT sugen att gå på match, nu på en gång. Fast det skulle vara varmt ute, så man kan stå i bara t-shirt! Jag vill ha sommar och värme. Nyår och sen WIPPS - sommar! Men tiden går fort, snart så har jag fyllt år och sen så är det sommar. Mums! Men nu är det vinter, kallt och sugit. Nu ska jag sluta skriva, ska nog gå upp till mitt rum och läsa (jag läser alltid böcker, oftast flera samtidigt för jag älskar att läsa) Skönt att koppla av lite.

pusssssssar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0