pizzaaaa!

dDagen var mysig, träffade Louise och vi åkte till Farsta centrum och kollade kläder och typ, filmer haha.. Har nyss ätit en stor pizza, en HEL. förstår inte riktigt hur jag fick i mig allt men jag kan lova er att min mage gör otroligt ont nu! Aja, då är jag mätt fram tills väldigt länge i morgon. På tal om I MORGON så är det ju fan nyår då. Ska bli otroligt roligt. Jag kanske har redan skrivit om vad jag ska göra då? :S Aja, skriver igen. Ska på fest i Farsta hos min bästa vän Emmas kompis Ellen. Ska bli fett roligt. Funderar på om jag ska våga ta med min systemkamera... hmm, får tänka lite mer på det!
Hoppas ni kommer ha det toppen i morgon!

puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0