dagen i sitt stora jag

Drog hem till Sara, vi åkte till Max, han fixade personligt schema till oss båda två, sen drog vi direkt till gymmet. Gymmade i nästan 2 timmar, ja det är för mkt men vi var rätt långsamma. Efteråt så bastade vi som sagt, jätteskönt. Sara dränkte bastugrillen(?) med vatten, jag höll fan på att svimma av värmeslag, så vi gick ut, duschade och sen fixade vi oss och drog. Satte mig och pluggade nästan så fort jag kom hem (kl 7!!!) men tar en liten paus nu. Ska snart fortsätta, är bara så sjukt trött, men det är ju värt det. kommer somna bums ikväll!

Ringde Jackie nyss. Vi ska hålla i morgondagens gympalektion. Vi hade tänkt att vi ska spela brännboll, vi båda tycker det är jättekul och det är en bra samarbetslek. För en gångs skull ser jag fram emot gympan! haha :D
Men nu måste jag fortsätta plugga, ska jobba med svenskan nu. Ska hålla ett tal i morgon om mobbning som jag skrivit. Är rätt stolt över det jag filurat ihop! åååh jag är så grym som sköter skolan för en gångs skull! :D
JAG SKA KOMMA IN PÅ STEG



jag och världens bästa Maria (efter min mamma - som också heter Maria XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0