god morgon!

Nu har jag vaknat, eller ja för 40 min sen. Jag sov på Måns rum för han var inte hemma och jag kunde inte somna på mitt rum. Låg och pratade med joel i telefon ett tag sen så la vi på och jag somnade vid kvart i 2. (jag som skulle somna kl 12 -.-) Mamma väckte mig kl 10 i morse som jag bad henne och nu är jag redo att dra till Sara. Ser fram emot dagen även fast det är mycket att göra, fast det mesta är ju kul.

Jag och Sara bestämde oss för att basta efter vi gymmat. Vi kan ju göra det hos mig fast det är bara onödigt när man har bastu på gymmet :) Sen blir det raka vägen hem för att plugga, som en dåre. Som ni förstår kommer jag inte kunna blogga först ikväll igen i och med att jag inte kommer ha tillgång till dator. Jag får hoppas på att min bror inte evakuerar datorn, annars dampar jag. Anywäääääys, ha en bra dag lovers!
pussis


jag och min bror Måns
dagen innan min konfirmation i Undersvik förra sommaren.

Han ser ut som ett sär, hihihi :D fast det gör ju jag med -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0