hos bönan sara

Vi håller på att fixa oss. Jag är typ helt klar men hon ska byta om lite!
alltså, DET ÄR MATCH IKVÄLL! jag är så jävla taggad. Få skrika hur mycket som helst utan att någon bryr sig, för det är liksom det som är meningen att man ska göra, det är hur härligt som helst. Jag som har aggeritionsproblem mår sjukt jädra bra av det! Ser dock inte fram emot att köra klacksången "ole ola" då alla i klacken håller om varandra och hoppar, i minst 5 min. Jag har värsta träningsvärken i ryggen sen igår så vi får se hur det går, haha.

Hoppas ni andra får en bra kväll och att ni firar gott när Dif vinner (förhoppningsvis. man ska inte säga sådär för då förlorar vi *skrock skrock*)

Kommentarer
Postat av: älskade

oj.. vinner bajen? ;) haha

2009-04-20 @ 22:23:00
URL: http://linneajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0