hos bönsara!

Är hemma hos Bönsara. Drog som sagt hit efter skolan och sen så sov jag över. Hade jättemysigt igår. Vi gick ut rätt länge, tog en promenad runt Frunken och sen satte vi oss och gungade. Jag sjöng låt efter låt för att välja vilken jag ska köra i Idol utan framgång. Hon ger mig tips i alla fall vilket är bättre än inget :)

Sen gick vi och hyrde film. Saw 5. Vi har en grej för oss nämligen: att se alla Saw-filmerna tillsammans. Vi hade Saw-maraton för 1 år sedan och såg 1'an 2'an 3'an och 4'an på rad. Sen så tog det ett tag, för igår såg vi Saw 5 för första gången. Så jävla vidrig film och rätt förvirrande. Man blir så stolt när man får ihop alla pusselbitar i huvudet! :D

Ikväll ska vi på bio med Rikard och Anton. Ingen aning om vilken film vi ska se men jag vill se "Revolutionary road" men jag kan lova att ingen av dom vill se den -.- jag ser vad dom ser, punkt.

Kommer ett till inlägg om bara någon min. Ni kommer svimma när ni ser den, det gjorde nästan jag. (Sara är omringad av fjortisar! wihuuuu)
PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0