igår och idaaaaaaaaaag

Bion igår var rätt rolig, i alla fall enligt mig och sara. Killarna kunde inte ha sett mer uttråkade ut, shit va vi garvade åt dom! :) haha. I alla fall, kom hem och var skrittrött, la mig i sängen och kunde se att klockan var halv 12 och jag somnade nästan bums. Vaknade vid 11, har legat i sängen och sett film hela dagen nästan. Är sjukt trött, bra med lov så man kan vila upp sig!

Läste nyss på blogg.se att världspremiären för 2:a SATC-filmen blir 28 maj nästa år! åååååh så jag längtar. Det stod även att det ryktas att Carrie ska få barn med älskade John (känd som Mr Big) och det är så hiiimla perfekt! åh, ska nog lägga mig och titta på första filmen nu.

Skriver senare! cyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0