kommer inte på någon jävla rubrik

Jag vet att jag inte har varit så bra på att uppdatera de senaste dagarna men jag har inte haft lust typ. Jag gillar min header och måste tacka min älskade Bönsara som hjälpte mig. (jag fixade bilderna, så teknisk ÄR jag, sen la hon in dom på bloggen och fixade så att allt blev rätt med färg osv! så teknisk är jag INTE) Somnade rätt tidigt igår trots allt, jag hade tydligen legat och små"snarkat" sa hon i morse... jag brukar inte snarka, snarkade jag verkligen sara? :s aja, hon somnade vid tre den stackarn!

Idag har jag inga speciella planer. Vill vara med Sara (inte bönsara, utan sara i skolan) men får se om hon har tid. Hennes gympa slutar om 10 min så därför bloggar jag för jag liksom väntar på henne dåva. Själv har man hemkunskap och sitter och filurar lite med min uppsats. Vi fick välja en krydda att skriva om och i och med att jag har MVG och måste fortsätta ha det så måste jag skriva en jääävla massa olika saker. Jag har valt vanilj, lovely!

Ikväll ska jag och mamma boka biljetter till vår produktion Fame. Sara ska också komma och kolla i och med att biljetterna är så billiga (helt sjukt faktiskt, 80 kr för de som är 7-18 år och 120 för de som är över 18! asbra) Så det glädjer mig att hon kommer vara där, det gör att jag vill prestera ännu bättre, wihuu! :D Måns ska också gå, hihi.

MATCH PÅ MÅNDAG! ååååh vad jag längtar :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0