Let's go

Då var man färdigfixad och allt sånt! Väntar bara på att Emma ska bli klar sen drar jag in till stan. Är helt förälskad i min mobil alltså! Det är Sony Ericsson W302, kan lägga upp en bild så får ni se hur den ser ut också :) Lite svårt att byta från Nokia dock, har haft det jämt och dom är ju olika på några sätt. Knapparna är sjukt jädra små, asjobbigt när man smsar men jag lär ju bli van rätt snabbt.

Hoppas att ni får en fin dag, vädret är ju inte direkt toppen men jag tar med solbrillorna just in case ;) Så fort jag installerat mobilen på datorn så lär det komma rätt många fler bilder upp på bloggen också. I och med att systemkameran är pajj så tar jag inte direkt så många foton nu för tiden (synd att mobilkameror suger balle!) men snart har jag min systemkamera igen, dags att börja spara till ett nytt - bättre - objektiv!

Jaja, en bild på mobilen var det ja:


Nu sticker jag från datorn och in till stan, ska ringa emsan och be henne skynda lite
ciao babys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0