min kamera ska skrotas :(

Jag lämnade ju in min baby på lagning för den gick sönder. Fick ett brev idag att garantin inte täcker skadan som skett så antingen måste jag betala 1758 kr för att dom ska laga den, eller 400 kr och jag får tillbaka den lika trasig som den var när jag lämnade in den eller så betalar jag ingenting och dom kastar den (ONOFF alltså)... och jag vet inte vad jag ska göra. Jag ska i alla fall inte betala 400 kr för ingenting. Måste ringa pappa som kan kameror och som kan hjälpa mig att bestämma mig. Samlade pengar så jävla länge för att kunna köpa den :/


(klicka)
och ursäkta att alla bilder är tagna i en spegel men ja, bättre finns typ inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0