mycket på en gång

Jag är hyfsat glad just nu. Fick nämligen 310 av 320 på sångprovet på Rytmus. Fast jag vill ju inte ens gå där men alltså, i och med att det är en skola med rätt hög status så känner man sig ändå rätt grym! :) Grattis till er alla andra som fick bra poäng och som dessutom vill gå där!

Hade det gött hos Louise. Vi tog det otroligt lugnt. Såg båda Tsatsiki-filmera igårkväll och sen somnade vi vid typ 12-rycket. Vaknade, åt lite frukost, kollade tv. Vid 1 gjorde vi pannkakor, såg på Rädda Willy sen vid typ 3 drog jag hem. Har varit hemma och legat i sängen och smådeppat typ. Rätt många anledningar till detta men det är skitsaker så ingen ide att dra upp dom.

Till sist vill jag bara säga grattis till Jimmie som fyller 18 idag.
Grattis Jibe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0