no homeblogging...

...eller vad man nu säger. Jag har i alla fall inte bloggat hemma på flera flera dagar. Lite störande men jag har helt enkelt ingen lust att sitta vid datorn, helt sick! Kom i alla fall till skolan precis, börjar om 15 min (tjugo över tio, samma varje fredag!) Sitter här vid datorerna som står i korridoren med Elisa som är en söt prick (hon bad mig skriva så, tiggarN) Hon går i åttan och är en söt liten fjortis, right Chris? :D Dessutom vet hon inte hur man uttalar Jamils namn, hihihi. Nej va taskig jag är nu och ni bryr er inte ens :P

Börjar som sagt tjugo över tio och har stuga, dvs eget arbete. Jag ska skriva mitt tal som vi ska vara klara med på måndag. Sen måste vi nog ha ett till balmöte idag. Jag, Amanda, Maria, Louise och Erica är i balkomitén. Vi planerar hela balen, allt från vilka servetter vi ska ha till hur det ska se ut i lokalen till placeringar. Typ hela köret, jättekul faktiskt! Balen ska vara någon gång i början av juni, alltså, datumet är satt men jag minns inte. 6'e juni tror jag! Kul ska det bli!

Nu tänker jag inte blogga mer, ser fram emot träningspasset i eftermiddag med Bönis.
Hoppas ni får en fin dag! puss och kram

Kommentarer
Postat av: tiggarN

fuck you :D

2009-04-17 @ 17:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0