oj va jag bloggar dåligt!

Förlåt förlåt förlåt att jag bloggar så lite.
Kan berätta om igår. Jag och sara åkte till gymmet (Inte sats, vi bytte till friskis&svettis) sen drog vi hem till henne, la oss i sängen typ direkt, kollade lite på film sen snarkade vi gott.

Idag vaknade vi vid 9, jag väckte henne genom att klia henne i huvudet (a) hon blev nöjd men "tjurig" när jag sluta så jag var tvungen att fortsätta ett tag, hihihi. Vi åkte i alla fall in till stan. Jag skulle köpa balklänningen men den jag kollat på satt som skit när den var på kroppen. 38 var för stor och om jag tog 36 var mina bröst vid hakan.. *jippie* aja så jag köpte två linnen och två leggings i stället :D OCH BILJETT TILL DIF-HAMMARBY PÅ MÅNDAG!! AAAAAH SÅ TAGGAAAAD!!!!

Efter att jag varit med sara i stan i några timmar så var jag med mitt ex Joel. Vi chillade hela eftermiddagen. Sågs vid 3, gick runt och möglade lite sen drog vi till medis. Han köpte snus och jag testa skiten (ännu en gång, tredje gången nu) och det är verkligen inte gott. Jaja, sen satt vi inne på bibblan där och tog det lugnt som fan i typ 2 timmar, verkligen inget liv. Fattar inte varför vi inte drog hem till mig :S aja... Sen gjorde vi inte mycket mer, drog in till stan igen och var i t-centralens centralsida. Drog hem vid tjugo i 9 helt slut efter vad dagen har bjudit på. Kommer somna snart alltså..

Nu blev det långt här, skriver igen senare! :D pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0