skuläään

Sitter i skolan och har teknik, jag och sara sitter och chillar. Hon sitter och läser kissiemissies blogg, haha. Vi har en väldigt tårkig uppgift resten av terminen: välja en produkt som inte är elektrisk men har någon form av mekanik och utveckla denna produkt! Jag skriver om osthyveln, haha. Det går bra men det är så jäääävla tråkigt bara! Igår pluggade jag i alla fall i tre timmar. Skrev ju att jag skulle gå och lägga mig när jag skrev mitt sista inlägg (22.00) men jag och joel prata rätt länge och jag somnade inte först 12-halv 1. jättesegt

Nej men nu måste jag fortsätta jobba. Har gympa nästa lektion
Jackie kommer sent, blir fett lack alltså! det förlorar ju jag också på...
jaja, puss på er och så hörs vi sen! pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0