The world is spinning round my head but I still can't see anything

Dålig uppdatering på senaste tiden. Har verkligen inte tid att blogga lika mycket som förut så jag gymmar och pluggar nästan hela tiden. Sitter nu i skolan och har teknik men i och med att jag ligger före med vår uppgift så skriver jag vår uppsats i hemkunskapen om en egenvald krydda. Jag skriver om vanilj, sjukt tråkigt. Så himla mycket att skriva om och det är verkligen inte intressant. Sara skriver också om vanilj så lite kul kan man ha ändå (a)

Idag efter skolan ska jag med henne och hennes boyfriend och plugga. Vi ska sitta ute och sola samtidigt för det ska bli bra väder idag, soft va? :D

Nu har jag inte tid att skriva mer, måste fortsätta med hemkunskapen
Sara Roth Albuquerque, du lyser upp mina dagar i den här jävla skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0