what a wonderful day

Hade jättemysigt med Sara idag. Vi drog till Djurgården, jag köpte glass och hon en korv, tog en promenad och sen drog vi till Nordiska Museet vilket var skittråkigt men faktiskt rätt lärorikt! :)
Tog sällskap hem med min bror och hans bästa vän Calle ("Calleminballe" the man himself). Jag ska sjunga en massa för dom, det ska tydligen vara asbra inför idol, enligt dom. Haha, skitpinsamt ju! Dom ska leka jury och stuff, haha.
Fast rätt kul ändå :)

Hoppas ni mår bra mina kära läsare, visst blir man glad av vädret?


älskade bror och jag, förra sommarn dock! ;P

Kommentarer
Postat av: linnéa

naej, dom i sthlm har typ lov nu. men alla här har nästa vecka :)

2009-04-06 @ 16:59:38
URL: http://linneajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0