chillin'

Sitter och lyssnar på (gissa vad!) Coldplay, som vanligt. har nu fixat på rummet men inte tagit en bild en, så jag får väl kuta upp och göra det då :) Vill verkligen vrida tillbaka tiden med 23 timmar! VILL SE MINA GUDAR IGEN! Längtar verkligen till nästa gång, när det nu blir av. Läste att dom inte alls ska lägga ner, men att det var deras sista turne på länge, att dom ska chilla efter den här. Mycket jävla sorgligt, samtidigt som det är sjukt jävla BRA, men det blir nog av att man åker till England framöver helt enkelt! Inget som mina päron har något emot, tack och lov (a)

nu ska jag gå upp och lägga mig i sängen, lyssna på coldplay på ipoden och vänta på att kenny ska ringa. Hans sista sommarlovsdag idag, gissa om jag tkr det är lyxigt, medans han klagar.... bortskämd? ohja!

"Without you it's a waste of time"
I'm in love :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0