en rubrik

när jag har tråkigt så gör jag vad? jo, fyller i en lista :)
so here we go!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? så duktig som det behövs
Har du bra betyg? bra för att vara ebba nyman, ja
Har du fått göra om ett prov någon gång? typ 2 ggr
Har du fått ett bra resultat på ett prov? ohyes
Sköter du dig i skolan? sköter och sköter.. ibland, ibland inte
Har du tuggat tuggummi under skoltid? hela tiden typ ;o
Haft mobilen på lektionstid? always! har redan blivit tillsagd flera gånger
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? yes :$

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj?
4. Jag, mamma, hasse och måns
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar?
bara mamma
Trivs hemma?
helt okej, men vill faktiskt bo hos pappa men det går icke
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?
nope
Har skrikit och slagit din mamma?
skrikit många gånger, slagit nej
Har fått en rejäl utskällning på sistone?
njae, inte vad jag minns
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.?
hej måns nyman!
Du älskar din familj oavsett vad som händer?
självklart, vi delar blod

VÄNNER:
Du har vänner?
många
Du brukar vara med? mest Sara faktiskt
Vem/vilka var du med sist? Lousie, idag :)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? haha jag och sara brukar köra:
skulle du älska mig om jag såg ut såhär *gör en ful grimas* men ja, ofc
Är det okej att ha killkompisar? dom sparar jag på
Har du pussat någon av dina kompisar? många ;o
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar?
en vän? aldrig!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? nej tack och lov

FJORTIS
Du sminkar dej varje dag? nej, har inget smink idag tex :)
Putar med läpparna på foton ? haha i sånt fall på driv
Använder foundation på läpparna? med läppglans över så det syns inte
Super dej packad varje helg? HAHA, nej
Du har kysst en tjej? är man fjortis för det? haha herregud -.-
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? gudnej ;o
Ditt hår e knallblont? nej, man är inte fjortis för det heller -.-

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? godis av olika sorter XD
Är det okej att vara kriminell?
ja men visst! -.-
Vill du bli kriminell? min högsta dröm, jag bygger på det
Har du suttit i fängelset? 1 gång, lär bli fler
Vill du hamna i fängelset? gärna!


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? idag :D
När grät du senast? 3 dagar sedan
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? ja men inte av den anledningen
Du har skadat någon med flit? yesbox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0