Katrin må vara smart ibland!

för er som inte sett det här så kolla innan ni läser:



Jo, för nu är det såhär att även jag har något att säga om det här!
Det är inte många gånger jag håller med om det Katrin säger men nu så gör jag bannemig det! Så jävla skönt när Kissie och alla får det här in their faces. Vad är det som håller på att hända med bloggvärlden? Eller rättare sagt: vad händer med bloggvärlden? Kissie och hennes bröst, Dessie och hennes läppar och ja gud vet vad. Allt är ju bara sjukt och ganska patetiskt

Jag går själv in och kollar på deras bloggar lite då och då för att det är så sjukt roande. Samtidigt skrämmer det mig att dom gör såhär. Kissie är fan en "förebild" för så många unga tjejer, och nu ska hon pumpa upp sina bröst och dessutom snackar hon skit om en massa människor bara för att provocera. Tänk att väldigt många av de tjejer som ser upp till henne faktiskt tar efter henne. Det finns ju fan tjejer som är 12 år gamla som bloggar, TOLV ÅR! det är helt absurt.

Katrin är i alla fall grym som tar upp det här, för Kissie tog allt åt sig lite!


bild från kissies blogg, detta blev hennes svar på tal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0