Lindqvist, rugby.. och ja, lite sånt!

yoyo people! har kommit hem från frida och victor nu, duschat och ätit har jag också gjort :) Nu sitter jag här och njuter av att musiken finns och ska snart droga lite ipod uppe på rummet. Förlåt att det blir så lite bloggande, ingen tid!
Igår somnade vi vid halv 6, vi såg nämligen Never back down inne på Victors rum. Dom två däckade dock, men jag såg hela. Underbar film det där! och JÄVLAR vilka kroppar, man är ju nära på att svimma ;o
Vaknade vid 12 idag, åt frukost och tog moppen till årstafältet, kollade lite rugby även idag, fast vi stack nästan direkt. Pallade inte vara kvar, så sjukt mkt folk och hettan tog typ kol på oss.

Nu är jag i alla fall hemma som sagt, åke hem efter rugbyn.
Orkar inte skriva mer, kanske kommer några inlägg ikväll :)


Victor och Frida! hheheheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0