lycklig

Har inte skrivit idag, sorry dudes!
Varit med Sara hela dagen, och Andreas halva. Andreas och jag skiljs åt som vänner, ni kommer inom 1-2 månader förstå varför, men jag vill kunna smälta allt först och tänker inte blotta hela mitt privatliv här i bloggen.

I morgon ska jag sova länge, sen träffa sara mot kvällen. Vi hade tänkt dra till fjortishänget ung08 och kolla lite Rmk och sådär!

Längtar till torsdag: ska träffa mina två solstrålar! Först vara med Emma under dagen, sen kommer Sara hit och sover på kvällen. Vi hade tänkt tälta ute i trädgården, men det blir nog vrålhäng framför tv'n i mitt underbara rum! ååååh va jag älskar min nya tv och allt, helt fantastiskt!

Nu ska jag gå upp och kolla film
vi hörs i morgon, puss på er


Är ingen utan dessa två tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0