M1'an och Coldplay!

Tänkte uppdatera lite om skolan och sånt: minst lika bra dag idag som igår. Ser fram emot i morgon, då får vi träffa alla tvåor och treor och få sk. "faddrar". Kul att klassen redan är så tight som den är, med tanke på att vi bara känt varandra två dagar. Våran klass heter "Musik ettan", senare år kommer vi heta "Musik tvåan" och "Musik trean" ... Eller M1, M2 och M3. Fast på schemat står det 1M, men hur som helst.. Väldigt kort namn, alla heter ju typ "SPF1" men who cares?

Nu till en ännu bättre sak att skriva: CODLPLAY! Såg nyss ett "repotage" om dom på tv. "Coldplay - Från då till nu". Alltså, jag började fan nästan grina när jag låg där och kollade. Sjöng med i varenda låt i min ensamhet och bara rös över hur bra dom är! SÅ JÄVLA TAGGAD INFÖR LÖRDAG! Det ska bli regn, men vem bryr sig? Får väl ta med ett paraply när vi köar :D ÅÅÅÅÅÅh, det ska bli så nice!
COLDPLAY ÄR BÄST!


Nu ska jag bannemej sova, är svintrött!
sovmorgon i morgon: upp halv 8, weeeii :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0