Mission

Ja, som sagt.. Jag har a mission, alltså ett uppdrag översatt till svenska. Ebba har fullt upp, och har därför inte tid att uppdatera bloggen. Så jag, Sara, har fått den stora äran att göra det åt henne! Jaha vad skulle jag skriva nu då.. Jo, hon är vid Stadion (som btw är the place to be. DIF<3! Dock går det åt skogen i allsvenskan i år, men vad gör det? Vi älskar er vad som än händer!) med Line nu och köar för att komma in till Coldplay konserten. Vi håller tummarna för att hon får en bra plats samt en underbar och minnesvärd dag. Men mest håller vi tummarna för att hon ska komma hem hel, och inte som en pannkaka. Med det menar jag då att vi hoppas hon inte blir nedtrampad av alla Coldplay-fans.
Det va bara det jag hade att säga. Nu ska jag ut med min kondomhund - Eros.

MVH (gay-gay-gay-uttryck-men-whatever) Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0